Min underbara son <3 (:



Jag är så sjukt stolt över min underbara son !
Kan inte förklara hur glad jag är att jag har honom ♥

Han gör nätterna längre
Dagarna kortare och
framtiden värd att leva för
! ♥


Folk går och säger massa skit snack och är väldigt besviken på att jag inte gjorde abort ,
men jag är så sjukt glad att jag tog det absolut viktigaste beslutet i mitt liv ,att behålla honom

Han är mitt liv ♥
Och jag vet våran familj kommer att hålla ihop !
Och det kommer inte bli nå halv syskon osv,)
 Kommer alltid att vara jag och Johan ♥

Kärleken till sitt barn går inte att beskriva och
är absolut det finaste och
 bästa som finns




Hugo blev inte så glad när mamma tog fram kameran












Mina fina pojkar (: <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken söt liten Hugo

2011-05-26 @ 22:20:53
Postat av: Camilla

Ja Jossan, lyssna inte på vad alla säger.. du/ni har fått en jättefin son och kan vara stolt, det är bara synd att mamma inte hann med att se underverket =) Finns inget bättre än att bli mamma =) kram

2011-05-26 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu