Home :) !

Hallu (: !

Idag var jag och Hugo till Gävle med Morfar Åke och Moster Johanna. Riktigt skooj var det. Sköönt att komma ut lite ! Johan följde inte med för han hjälpte sin pappa gullig som han e.
Iaf så köpte jag lite mer än väntat. ( till hugo) Var meningen att jag skulle köpa lite kläder som jag kan komma i och ha i sommar. Men köpte lite kläder till Hugo och en mobil att ha över sängen. Får se om han vill ligga i sin säng nu när han har nånting att titta på då. :) ! Köpte 2 linnen och en bh till mig själv oxå ! :) eftersom att mina tuttar blivit lite större nu kan jag inte ha mina gamla bhar. Skit jobbigt :( ! Men iaf , så fixar jag bilder imorgon har kameran full :D ! Men nu orkar jag inte för jag e lite trött och det går en skit bra film på 4an nu :D !
Var även ner till Hugos farmor och farfar ikväll. Vi fick jätte god mat och vi badade Hugo :) !
Riktigt mysigt att umgås tycker jag :) !


Ne nu ska jag gå och kolla om mina grabbar har somnat innan min film börjar.

God natt gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu