bra dag :) !

Hallu alla där ute :) !

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft :) !
Fint väder och Hugo har vart riktigt glad idag han med :)  !
Det är så roligt nu när han är vaken mera och är med. Han tittar så mycket på allting. Har han ju alltid gjort men mera nu än för :) ! Såå gulligt :) ! ♥  Och imorgon blir han en månad redan :O ! Tiden går så sjukt fort. Vad har vi gjort den senaste tiden liksom. Kändes som att det var igår vi var på förlossningen. Åh han har blivit så rund och go ! så sjukt söt ! Ser ut som en helt annan bebis om man kollar på bilderna när  han bara var nån minut gammal. Ska även till doktorn på bvc imorrn. Hoppas att det går bra :) ! Inte så kul att fira 1 månad med att gå till doktorn men han tänker nog inte på det hehe :P

Kan inte förklara hur lycklig jag e som har honom ♥

Mammas lille prins ♥

Idag så var vi ner till udden och käkade så fick Hugo träffa farmor och farfar :) ! 
Sen gick vi ut på en liten promenad med Farbor Robert ;) ! 
Riktigt sköönt faktiskt :) ! Träffade Mikaela då oxå , det var kul för vi ses inte så ofta nu för tiden. Vilket är lite tråkigt men det är som det är. ):

Åh nu låter det som att min lille bebis ha tröttnat på pappa , så jag ska gå och kolla lägget :) !



PUSS ;)
 


Kommentarer
Postat av: Madde

Kan du inte skriva en förlossningsberättelse? Kram

2011-05-19 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu