Svar.

 
Anonym
Varför var du så dyster under din graviditet? Och du verkar lite nere nu? varför?


Hm, jadu för att göra en låmg historia kort.
Så var det så att . Jag vågade inte berätta för folk lr rättare sagt min familj för jag visste att dom skullle bli så sjukt arga på mig. För att jag tog det här beslutet. Jag sa ju ingenting förens jag var i vi typ 20 vecka tror jag det var. För då visste jag att jag var tvungen.
Åke var den som tog det bäst, som han visa mig iaf. Han bara skratta typ. Johan föräldrar blev ju väldigt chockade men tog det inte så illa som vissa andra. Dom tog det rätt bra efter chocken.

Medans ALLA andra i vart skit arga. Det var inge kul. Jag var så sjukt jävla ledsen då. Jag och Johan var ju skit glada. Men man vill ju ha med sin familj på det oxå.  Visst folk blev chockade eftersom att jag inte är klar med skolan. Några började säga massa lögner. ( jag säger inga namn men ni VET vilka ni e ) Och så fort jag träffade min familj så fick jag pikar hela tiden och typ skäll. Det var inte så jävla kul det e. Man ska ju njuta av det ! Och att ens familj ska stöta en. Sånt kände aldrig jag, förutom ifrån Åke och Johanna !
Så jag är väldigt arg på några stycken som inte kunde vara glad för mig efter chocken. Så jag var väldigt ledsen. Åh jag har saknat/saknar min mamma så sjukt jävla mkt. Jag har saknat nån att prata med hitta på såker utan att vara sur.  Ha nån som kommer över och hjälper mig med Hugo när Johan är borta. LR bara kommer över och pratar en sväg. En mamma. Blir så avis på dom som har sina mammor med hela tiden. För det vill jag med. Känns som att jag inte har nån annan. Förutom Åke, Johanna och Johan så klart ! Men man kan ju inte prata om allt med dom. Så därför var jag väldigt deppig ett tag.
Men ju närmare man kom i graviditeten ju gladare blev jag. Jag sket i dom flesta. Jag hade ju Johan och snart en liten (: ! <3


Nu skriver inte jag det här för att folk ska tycka synd om mig osv. Jag bara svarade, ni får tycka att det var fel av mig att skriva ut så mkt men vafan ! nu äre så :P

Nu blev det inte så kort men ni dör nog inte av det (: !

PUSS ;)

Min fina familj (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu