Varm dag !

Hej alla söta små gullungar (: !

Idag så är det skit varmt ! Dör nästan och tycker så synd om Hugo , han får så mycket utslag stackarn ! ):
Iallafall så idag tog jag med mig Johanna så gick vi till mammsen och vattna och fixa lite. Åh gud vad jobbit det var att gå dit :o ! Märks att jag inte har tränat på lääänge :P haha ^^
Sen gick vi även till ica , för Hugos babygym kom idag :D ! Wiie (: Så nu får vi hoppas att han tkr om det !
Var nyss ute och träffa Carro :) åh Hugos kusiner. Wiliam och Theo :) ! Wiliam blir 3 i augusti och theo är 1 och en halv månad äldre än Hugo typ :P
Var jätte roligt. Wiliam har så mkt spring i benen och Theo är så sjukt söt (:!

Åh nu sitter jag och väntar på att min kära sambo ska komma hem ifrån jobbet och lille man leker i sitt nya babygym som han är lite nyfiken på (:


Nya babygymet (:



Badbaljan SJUKT bra ! tkr jag !


små kusinerna.


Wiliam (:



carro och Hugo


Theo :) (åke som håller )


carro som håller i theo :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu