snabbis.

Hugo ligger nu och sover så då hinner jag med ett kort litet inlägg :) !
Jag fattar inte dom som nyss fått en liten bebis  som hinner med att skriva på sina bloggar?!
Det gör verkligen inte jag. Knäpper hur mkt kort som helst som kommer upp förens flera dagar senare xD

Åh det är så sjukt skönnt, för Hugo har börjar sova längre nu ! Åh det tkr mamma om :P
Nu sover han 6 timmar och sen får man mata han och sen sover han 2-3 timmar igen.
Men det är dock i våran säng :P I hans säng sover han inte alls länge.
Fast igår så sov han faktiskt i sin säng i 2 timmar.
Inte för att jag klagar att han sover i vårna säng.
Men som Johan säger varje gång. "
" Han måste lära sig att sova i sin säng"
Det har han ju rätt i. Så vi får se hur glad han blir sen då.

Åh igår när jag och Johanna var ute och gick så mötte vi Martin Stenmark .
Fast det fatta inte Johanna förens ja sa " det där var väl Martin Stenmark" Åh hon vart så gullig och tyckte att vi skulle springa efter honom xD ! Gullunge ! <3

Fick även en inbjudan till UngMamma galan som är i Augusti  idag :D ! Fy fan vad skooj !
Då blev jag riktigt glad , men nu hör ja ett litet hjärta som vaknar så berättar mera sen ;)







PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu