saknad pappa.

Hej alla glada :) !

Just nu sitter ja och väntar på att mitt lilla hjärta ska vakna :) !
För vi ska gå ut en sväng sen. Och försöka dra med Johanna om hon inte sover som vanligt då :P

Åh nu är det måndag igen ): älskar helgerna när Johan är ledig. Hinner liksom inte umgås så mkt på vardagarna eftersom att han jobbar så mkt :/
Så både jag och Hugo längtar efter helgen så vi får umgås mkt med pappsen :) !♥

Träffade min moster och hennes man i helgen. Riktigt kul :) !
Sist vi sågs var tyvärr på morsans begravning :/.
Men iaf , det var riktigt roligt

Ne nu hör ja att det är nån som börjar vakna så jag får försöka skriva mera ikväll :D !

PUSS ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu