Mitt första dopp !

Hej alla glada :) !

Igår och i förr går så var jag och Johanna ner till udden och bada för första gången . Först när vi skulle bada så bada vi bara fötterna sen igår så doppade vi oss helt ! Första doppet för iår xD !

Iaf så ringde jag bovärden för några dar sen om grannens hund. Men han lät med irre för att jag oxå hade ringt lr nånting.
Tydligen så var det inte bara jag som hade ringt, så han sa bara att han hade lämnat en lapp till dom redan och kunde inte göra mera.
Men den skäller inte lika mkt vilket är ganska sköönt faktiskt :) !

Och igår så pratade jag med Prästen så den 24 Juli blir det dop för lille man (: ! ♥
 Ska faktiskt bli riktigt skoj :) !







Big mama , som inte riktigt våga bada först xD !






PUSS ;)

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Säg till om du behöver sång, ställer gärna upp!



/ Hör av dig på facebook!

2011-07-11 @ 21:15:28
URL: http://brunettfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu