Lördag (:

God morgon alla glada :) !

Fråa mig inte vad jag gör uppe nu för det vet ja inte.
Kunde inte sova igår för att det var så JÄVLA varmt så ja somna nog inte förens vid typ halv två. Och det har inte hänt nån gång den senaste tidensen Hugo kom xD ! Så när jag skrev lite sms till folk igår så trodde dom att det var Johan som tagit min telefon. Snällt :P
 Och sen för typ en timme sen så ville Hugo ha mat så det var bara att kliva upp och göra en flaska. Var skit trött då , men sen när han hade somnat . Efter typ en kvart 20 min så var jag klar vaken. Hatar mig själv att jagh bli så pigg så fort jag kliver upp -.- ! Aja (: !

Så nu ligger Hugo och sover.
Johan är ute på nånting tror jag , han är inte hemma iaf xD !
Åh stackars lilla mammsen sitter här i sin ensamhet åh väntar på att junior ska vakna  :) !

Idag så ska jag försöka att hämta hem min crosstrainer som har har hos "pappa" ( Åke) . Måste börja träna !
Kan liksom inte ha mina gamla kläder xD Lite surt så det är dax att börja nu ! :D ! Tkr ja :) !

Skulle ha lagt ut bilder sen  furuvik och min badbalja men min kamera är STÖRD -.- måste köpa en ny när jag blir miljonär. Så det tar ett litet tag till innan dom bilderna kommer upp.
Så nu kommer det lite gamla bilder men det kanske inte ni dör av (: !

det är inte bara ja som tkr att det är varmt när vi ska sova !



Min underbart fina son (: ♥


Finns inge bättre än när han ler (: ♥



Nu vaknar ÄNTLIGEN Junior :D fixar mer bilder sen !


PUSS ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu