läänge sen :P

Hej alla gullungar :) !

Nu var det lääänge sen igen. 
Men har verkligen haft fullt upp !
I söndags var det dop för Hugo ! Och det gick jäätte bra ! :) !
Han var jätte snäll, till och med när prästen tog upp han och pussade på honom 2 ggr.
Han bara tittiade på honom , typ som " vem fan är du " Så jätte roligt ut xD
Mitt hjärta fick jätte många fina pressenter. Men bilder kommer sen för nu är min kamera knäpp igen -.-

Åh sen tisdagen efter dopen åkte ja och Hugo till leksand ï 3 dagar och gick på¨sommarland ! Riktigt roligt :D !
Åke,Johanna,Carro,Tony Wiliam och theo var oxå med :D! Tyvärr så fick inte Johan ledigt så han fick vara hemma ): !
Både jag och Hugo sakna Johan jätte mkt.
Så när vi kom hem till Johan så sov Hugo jätte bra. När vi var i leksand så sov han ganska dåligt :/
Så det var sköönt när vi kom hem , för då slappna han av mera och blev en glad bebis (: ! ♥
Åh jag blev röd som en kräfta när vi hade kommit hem ifrån sommarland. Gjorde SKIT ont :( !
Men nu är jag brun, så det var väl värt det då (: !
Åh min J**la vagn gick sönder den med. -.- !
Tappade hjulet. -.- så nu ska ja ringa till dom ja köpte den av och prata med dom ! !
Så nu har jag lr Hugo har en blå brio vagn.  Tack och lov så giick det bra med Hugo :) !

Åh på Tisadag ska Hugo ta 3 månaders sprutan , inge roligt tkr jag ): Jag som inte tkr om sprutor . Hatar dom så vi får hoppas att det går bra  !

Så nu vet ni lite grann och massor emd bilder kommer så fort om möjligt :p

Puss ;) !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu