En vecka igen :P

Hej alla glada :) !
Nu har jag varit dålig på att skriva igen.
Men har haft fullt upp.
Hugo är ett sånt socialt barn så det blir lite svårt att skriva då :p
Den här veckan har det inte händt så mkt.
Vi börjar planera för dopet som vi ska ha så nån gång i framtiden :P
Sjukt svårt att veta hur man ska ha det. Helst vill ja ha det ute men ja vet inte om det går :/
Hur var era dop? Hjälp mig lite på traven (a) !


Med mitt körkort går det seeeegt ! Johan jobbar så mkt så ja får inte nån tid att plugga dirket :/ Så just nu känns mitt körtkort lååångt borta ): ! Känns lite surt men men , vad ska man göra.

Hugo har även lärt sig att lägga sig på mage, men han kommer inte tbx . Jäätte gulligt !
Så då skriker han så får man gå dit och hälpa han tbx. Typ 100 gånger om dan xD ! hehe ! gullgrisen min (; !

Ne nu ska jag gå och ta min lille man för nu gnäller han hör ja.

ha det bra  !

PUSS ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu