Varför ska jag aldrig fatta x)

Sjukt vad jag är trög ibland och riktigt arg blir jag när jag inte får den hjälp jag behöver..-.- ! Som på försäkrings..Jag fattar inte alls hur man skulle göra med föräldrarpeningen åh då sa dom gör si och så. Och sen när dom frågar vad jag jobbar med så bara öhh nee jag går i skolan fortfarande¨. Så får man konstiga blickar åh till svar. " Jaha, då var det en annan sak " -.- HALLÅ ! ... AHHH ! Åh sen säger hon då får du komma tillbacka en annan dag. Men heregud ! -.- ! Blir så jävla arg alltså ! ! Fixa det här på internet . Men jag kom ju hit för att jag inte fattar hur man gör ! Åhh jävla cpn ! ursäkta men jag är lite smått arg . Åh ont i ryggen har jag oxå åh hela jävla dan imorgon så ska vi va i "trapphuset " som jag kallar det. Kommer dö innan jag kommit hem
 ! :(  Faan , vfr ska jag ha så ont för :( ! Ne nu ska jag sluta klaga gå åh bada och försöka bli lite glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu