Vänner <3

Med den här graviditeten har jag verkligen insett vilka mina riktiga vänner är !
Dom som verkligen stöttat mig under hela tiden och verkligen funnits där.
 Och dom som jag trodde var mina vänner ,  men som gick bakom ryggen på mig och säger att jag inte kommer klara det här.
 Finns även några stycken som inte vill umgås med mig för att jag inte är lika "rolig" som för ? Va fan menas med det då?
Aja jag behöver verkligen inte er ! Det är tråkigt att det ska bli så här när man trodde att man var skit bra vänner , men så trodde man HELT fel. Jävla snällt är det då? Går bakom ryggen på direkten jag sa nånting .
Den som vill kan ju ta åt sig nu dom vet iaf vilka dom är !
 Nu har ni tagit det steget då behöver ni inte komma tbx sen heller ! Kanske låter elakt , men om ni inte ställer upp för mig vfr ska jag då ställa upp för er ?
Visst det var säkert skit kul åh gå om kring åh säga " Vet ni vad Jossan är gravid hon" när jag var som mest förrvirad i hur jag skulle göra.  Jag fatta på en gång att nån hade sagt nånting då, för det blev lite konstig stämning. Åh du vet vem du är ! Åh vet du va, du kan ta upp en gurka i röven för vi kommer ALRIG att bli vänner igen . Det ska du ha jävligt klart för dig. Ingen har svikigt mig som du gjorde , så du behöver inte ens försöka...Du har svikigt så många gånger nu att jag ger upp..

Men till er som verkligen funnits där för mig TACK ! Ni är helt underbara
  Går inte att beskriva i ord . Ni betyder oehört mycket för mig <3 (: ! Om jag kunde skulle jag ge er ett stort pris för världens underbaraste vänner <3 Hoppas ni inser hur mycket ni betyder <3 (: 
Och alla andra som ställer upp för mig .
 Älskar er gott folk (: ! Hade verkligen inte gått utan er <3



Kommentarer
Postat av: rebecca thiderman

pussssssssssssss :*

2011-02-22 @ 17:51:24
URL: http://rebeccacruz.blogg.se/
Postat av: emma

det är verkligen som du skriver, det är sånna här gånger man verkligen ser vilka som är ens riktiga vänner. Tråkigt, men de är dem som är förlorarna, inte du! :-)

2011-02-22 @ 19:07:29
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Jeanette

Hej Gumman

Jag vet att du/ni kommer att klara det här. Lyssna inte vad andra säger. Ta hand om varandra det behövs inför det som komma skall.



// Ta det lugnt och vila så mkt du kan.

2011-02-22 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu