vad då dålig mamma?

Höll nästan på att dö idag när jag satt på tåget hem ! Då var det en äldre tant som tittade på mig och sa till sin vännina. " Gud det är så hemskt att det bara blir yngre och yngre som skaffar barn och förstör barnens liv, att dom inte förstår. " Vadå förstår?! Att jag skulle vart en mycket bättre mamma om jag vart typ 10 år äldre?! Dum i huvudet lr?! Åldern spelar väl inte så jävla stor roll ! Jag kan bli en mycket bättre mamma än vad en 40 åring kan vara ! Alltså snälla ! Blir så JÄVLA förbannad när folk säger så. ! Visst man ska inte vara föör ung , men hallå ja e 18 ! -.-  Åh folk undra om jag ångrar det här . Det gör jag verkligen INTE. Enda sen min mamma dog så har det här vart det bästa som händt mig. Jag har mognat jävligt mycket och slutat med "skiten" och tagit tag i mitt liv :D ! Åh jag är verkligen världens lyckligaste flicka :D ! <3 Kan inte få det bättre än vad jag har det nu :) !

Så nu vet ni det ;) PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Emelie

du kommer bli en super bra mamma !

2011-02-09 @ 08:34:33
URL: http://gustavssonemelie.blogg.se/
Postat av: Sofie J

det är bara att skita i dom. Vilka är det mest synd om? Det är ju bara dom som har så tråkiga liv och därför vill bara lägga sig i andras liv.. Annars så är ju inte din ålder så ungt om man jämnför med hur ung mammorna var förr i tiden.. Men jag tror du kommer bli en bra mamma, och definitivt inte sämre än om du skulle vart äldre =)Barnet kommer ju få en ung mamma som orkar mer ju :P Kul förresten att du har en blogg som man nu kan läsa

2011-02-09 @ 22:28:35
Postat av: madeleine

Jag har flera,flera gånger stött på elaka tanter och kvinnor i medelåldern som kommenterat mitt val att skaffa barn. Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte har varit tuffare och haft mer skinn på näsan för mina barn har det minst lika bra som dom stackare som har mammor som är över 40 och åderförkalkade!

2011-02-14 @ 20:01:45
URL: http://mongomadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu