<3

Du är hon som kommer när jag behöver någon som mest
Dina ord är de som tröstar allra bäst.
& dessa ord är väldigt sanna
Jag älskar dig mest på hela jorden,
min älskade mamma.

Vem ska nu trösta mig när jag är som mest deppig,?
Åh säga dom bästa orden för att få mig att le?
Åh säga att jag är bra som jag är?
Komma åh klaga för att man inte gjort allt man inte gjort åh för att man inte har städat ordentligt?
Åh klaga på det man har på sig?

Fan vad jag saknar dig mammsen :( <3

Skulle göra  vad som helst om jag kunde bara för att få en sista kraam ! <3




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar henne också <3 <3 <3

2011-02-14 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu