tandläkarn. :@

Som sagt var jag till tandläkarn idag och det gick väl bra tror jag. Men jag har SKIIT ont nu :( tog en timme att vara där och sen åkte jag hem och sov ! Har så jävla ont i hela munnen och kan knappt prata. Så idag ska jag bara ligga i sängen och ingenting annat ! Får se hur jag mår imorrn men om jag mår så här blir jag hemma imorrn. ! Hela kinden ser helt mupp ut och jag känner mig skit dålig.
Ska ALDRIG gå till tandläkarn igen :( Aldrig !
Men de positiva var att jag inte behövde betala , det var väl det ända braa .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu