skötbord :) !

Nu har jag äntligen kommit hem ! Så nu måste jag städa lite.. SKIT tråkigt vill till skolan till mina vänner :( ! Men men aja. Har mega lockigt hår åh en kär vän sa " du ser ut dom en skolfröken -.- " Tack för den tror ja :s ? Men till nånting mycket roligare . Ikväll så ska vi kanske hämta ett skötbord :D ! Wiie . Om vi kan låna nåns bil. Men troligen ska vi hämta det ikväll. Det blir en alla hjärtansdag pressent till bebisen ( kanske mest mig men men aja ) . Ne nu ska jag åh lillfisen i magen som sparkar som faan för tillfället äta nåning :D

 Hopaps ni har en braaa daag :)



Bild på skötbordet (: finnt va? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu