Ring inte bara en gång !

God morgon alla glada :D Sitter nu i skolan med min kära becca :D <3 Har text om typ 10 min. (: Sköönt att komma till skolan med, så jävla långsamt hemma x) .

Som ni nu ser rubriken så är det många som klagar för att jag nästan aldrig svarar i telefonen.
Jo det är för att om jag har min mobil i sovrummet och jag är i vardagsrummet så hinner jag ärligt talat inte springa till telefonen och svara. För som ni nu alla vet så är jag som en snigel nu x) !
Men om jag har pengar på mobilen så ringer jag oftast upp ! Annars så måste ni ringa igen.
Så snälla om du nu ringer till mig, ring 2 gånger så jag hinner x) ! Haha
Annars så kanske jag sover ( sover typ jämt nu förtiden) så testa lite senare. (:
Men om Johan är hemma så svarar han oftast , så bli inte rädd när ni hör att han svarar x)

så nu vet ni PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu