Måndag :) !

Idag är det Måndag och jag ska inte till skolan ! :( Suger stort men har man massa saker som man ska på åh inte hinner åka fram och tbx till gävle blir man hemma .. inte kul :/ ! Ska träffa en tant idag och prata om förlossningen och jag ska ner till banken. Städa här hemma måste oxå göras :/ Men jag går hellre till skolan än det faktikst. Men jag har börjat inse att jag måste börja prioritera ( stavning?!). Skolan lr gå på dom viktiga sakerna innan bebisen kommer. Vet att det är folk som tyvärr blir väldigt arga för att jag stannar hemma för sånna saker men jag hinner faktist inte att åka fram och tbx åh hinna i rätt tid osv. Åh jag bestämer väl själv vad jag tycker är viktigast för tillfället? Det är ju jag som ska ha barn. Men nu blev det skit låångt åh jag ska göra mig i ordning.

  Åh just det GLAD ALLA HJÄRTANSDAAG :) ! Hoppas ni får en bra dag idag :* <3


PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu