lgh :)

Ja vi skulle ha kollat på en lägenhet som läät så braa ! Vi trodde att det var i det röda huset och en trappa bara :) !
Men nee, det var det blåa huset , mindre än vad vi har nu och ingen tvättstuga där, men en trappa bara.
Har ju 3 trappor upp nu eftersom att vi bor högst uppe åh det blir nog inte så kul att springa upp och ner för den med barnvagn sen :/ Och med tanke på att surgrannen bervid redan gnällt för att vi springer  för mycket upp och ner i trappan och en gång så tappade jag en matkasse åh det blev ett jäälva liv på henne :P
 Aja vi får leta vidare om vi hittar nå annat med mindre trappor.

Ska till tandläkarn imorn oxå HATAR att gå dit. Tur att Johan följer med annars hade jag dött x) så då kan ni ju tänka på mig vid 8.15 för då försvinner min visdomstand ( stavning?! ) :(

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu