grekiska gudar ..-.- !

Nu har jag läst om dom här jävla gudarna och massa annat skit om dom så jag kan skita ut dom känmns det som. Och om jag inte klarar provet imorgon så då LOVAR jag att jag kommer ta självmord..-.- hatar hatar hatar den här jävla boooken ! :( Vfr ska jag vara så dålig på allting för ..:( ! Aja åkte hem tidigare idag så jag skulle orka gå imorgon med, Annars vet jag hur det slutar. Som sagt hade skiit ont i ryggen men men . aja får se hur det går imorrn iaf. Men nu ska jag försöka att plugga ännu mera och se hur der går. Börjar lessna bra jävla mycket på den här skiten nu :/ -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu