Dansband?

Jag har verkligen inge liv för tillfället ja e x) Johan är nere hos sin mamma och pappa . Och jag sitter här ( ovanligt? ) igen. Men det som är nytt nu är att jag lyssnar på DANSBAND ?! Var ju skit länge sen man lyssna på sånt x)  Måste verkligen ha gått ner till botten nu haha x) ! Längtar lite smått tbx till den så kallade " roliga " tiden . Men på samma gång såå..nee va faan , fan vad jävla jobbigt att vara bakis jämt då ! Nee har det jävligt bra som jag har det ändå jag :D ! :*
Har ju en liten prins lr prinsessa snart jue :D ! Wiiie !


Mamma älskar dig,min lilla lillfis :* <3




http://www.youtube.com/watch?v=toh80xAw3XE 
Lyssanr på den nu x) ! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu