arg "mamma"

Okeej nu är det så här att min mobil som jag NYSS fått tbx är cp nu igen -.- ! blir så arg arg arg  ! Åh kameran jag brukar knäppa med har jag lånat och jätte klumpig. Så nu har jag bestämt mig för att vi ska åka till media market åh köpe en ny kamera ! Vill ju ta tusen kort när min lill fis har kommit till världen ! Blir så arg att ingenting vill funka för mig -.- Åh min älskade mobil som är så grym + grym kamera så jag har aldrig behövt nån jävla kamera . Men nu så måste jag .. Får bli nån billig skiit. Och en ny mobil men det får veeeerkligen vänta ! Har jävligt snålt med pengar så det får jag nog vänta med i sådär 5 år lr nå x) !

Åhh jag fixa nyss klart med min sons/dotters sääng :) Såå gulligt . Läängtar efter dig bara ännu mera nu <3

Längtar efter att få bli den lilla familj som vi ska bli (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu