ALDRIG !

Aldrig i livet att jag tänker börja på torsberg sen :O ! Jävla skit skola TOTALT ! :/ Ska prata med lärarna igen och göra verkligen ALLT jag kan för att inte få börja om 1an igen ... vill verkligen inte det. Jag orkar inte det igen ! Det finns faktist fler som är borta mer än mig som får gå kvar jue :( ! Orättvist ! :(  Blir sjukt less..:( dom sa ju från början att jag skulle få komma tbx åh sen säger dom helt plötsligt . " Nee du kan inte komma tbx sen " Blir fan tokig på det här ja.

Åh allt detta skit snack. Snälla håll bara käften , jag bryr mig inte alls vad ni tror lr tkr ! Jag VET att jag och Johan kommer fixa det här. Åh ne vi ska verkligen INTE flytta ifrån varandra vem det nu är som sagt nå sånt dumt ? :s  Förstår inte ens vart alla får allting ifrån. Men det är ju bara massa skit snack och lögn. Och om du/ni nu inte tror att vi  kommer fixa det här så behöver ni inte lägga er i våra liv och veta hur det går för oss osv. snälla kan ni inte bara gå och dö lr nånting.. -.-


Blir så sjukt jävla less på den här jävla byn ... !


Kommentarer
Postat av: emma

tråkigt att folk är så snabb med att tycka och tänka, fast dom kanske inte är ett dugg bättre själv. Jag tror ni kommer klara det där galant.. tragiskt bara att folk envisas med att racka ner istället för att stötta och hjälpa till istället! Jag menar, de gör ju inte precis saken bättre...

2011-02-22 @ 19:04:29
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu