9 veckor och 2 dagar kvar :D !

Tills mitt lille hjärtegull kommer till världen :D ! Sjukt vad tiden har gått fort. Kan knappt fatta att jag snart ska bli Mamma på riktigt :D ! Kändes som det var igår jag fick reda på det. Kommer kännas jätte konstigt att inte ha dig i magen sen när man är så van med det. Åh när du kommer ligga där som en liten klump i din snygga barnvagn mamma köpt :*  Sjukt vad jag längtar :) ! Fast jag tror att Johan har längtat mer , han har tjatat ända sen jag berätta att jag var gravid . " Kan den inte komma ut nu"  Gullplutten :) !  Nu ska jag städa åh fixa åh leka med Johanna x)



Ses :*





Min lilla fjortis :*






Hittade den åh den är såå fiiin :) !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu