vagnen tbx :) !

Go kväll alla sötakycklingar (: !

Jag har nyss lagt mitt sot hjärta i sängen. Så nu ligger han och små snarkar (: ♥
Tänk att han redan är 4 månader och väger nästan 8000g och är snart 70 cm :o Mammas stor kille ♥
Kan inte fatta att han redan är 4 månader :o ! Tiden går för snabbt tycker ja :o !

Han är så söt ! Så mycket som har hänt nu. Han har ´"hittat" sina händer och tycker dom är jätte roliga. Han har även "hittat" sina fötter. Så ibland så har han tagit tag i den och suger på sin stor tå x) ! tihi.
Han har även börjat greppa i saker som han får. Rikigt roligt :) !
Han "pratar" mer och mer :) !
Vi har även testat att äta lite gröt. Åh det var verkligen ingen popis x) ! Vi filmade in när vi testade så den kommer upp inom kort :P Han såg såå missnöjd ut , stackarn. ♥
Han kan även rulla runt när han känner för det åh ♥
Jag är så förbannat stolt över våran lille prins ♥

Var även på promenad med Johanna för nån dag sen men det var ingen popis heller eftersom att vagnen vi hade lånat var för liten för Junior.

MEN nu har HANS vagn kommit och han såg sååå nöjd ut när vi var ut en sväng idag :) ♥
Mammasgohjärta.

Så nu går saker och ting lite bättre :) ! Var även hos pappa åke och käkade tacos igår Mumma !

Ne nu ska jag gosa lite med min underbara pojkvän innan det bllir vardag igen :/

God natt !

Lite trångt tror ja x)


Pappa kom hem med en jätte rolig leksak efter jobbet <3





Hugos mat x)


Och så här brukar det se ut på golvet ibland <3


PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu