vad var det ja sa :P

Hej alla gullgrisar (: !

Just nu sitter jag och pratar med Marika (: ! Åh det är ju söndag åh det betyder städdag.
Inte så roligt men det måste göras. + så har jag tvättstugan så det är massor att göra idag xD !
Johan och Hugo är ute på äventyr medans jag fixar här hemma så det blir klart nån gång :P

Iaf så igår så blev det inge Björn för oss. Vad var de ja sa :P Så både jag och Johan var hemma med junior. Så vi prata med Åke en sväng, sen så gick vi till carro så Hugo fick träffa sina Kusiner (: ♥
Sen åkte vi hem och kollade på tv och somna x)
Tur det egentligen så jag orkar städa idag xD Fan vad tråkig jag låter , men så äre :P

Åh angående galan. Jag gav bort min biljett , för det är dop för Theodor samma dag. Åh jag insåg att jag inte skulle hinna ner till stockolm iaf. Så då var det bara att välja. Så då valde jag dopet.
Lite surt, men det kommer väl kanske fler ggr. Det gör inte ett dop.

Men iaf nu ska jag prata lite gojja med Marika innan jag ska till tvättstugan åh slänga in mer tvätt.

Ha det bra gott folk (: ! ♥



PUSS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu