Skön helg :) !

Hej alla söta gullungar (: !

Nu så ligger mitt lilla hjärta och nästan sover :P åh jag och Johan ligger och kollar på tv.
Riktigt mysigt !
 Iaf så i helgen så drog ja med mig min lilla syster och kära pojkvän med på marknaden. Åh självklart mitt lilla troll ♥
Det var inge speciellt dirket. Men det var sköönt att komma ut lite. Åh min jävla vagn har inte heller kommit än -.-
Sjukt jävla irre ! Men men aja. Åh Hugo är nästan förstor för liggdelen. Är typ bara några cm kvar :o !
Men iaf, så fick Hugo sin första balong. En liten svampbob fyrkant. Han var lite rädd för den först men sen gick det bra :) ! Han fick även en jätte fin tröja som varken jag lr Johan kunde låta bli att köpa.
Johan köpte en fin tröja till vintern jag fick en som det står.
" Jag är inte dum. Men det blir fel när jag tänker!"
Johan tyckte att det passa bra han :P Snäll kille jag har xD!
Johanna hittade ingenting, men jag tror att hon tyckte att det var sköönt att komma ut lite.
Träffade även en bekant som kände morsan. Jävligt länge sen man sågs. Riktigt skooj faktist (: !
Sen åkte vi till Jontas ( stavning?) och käkade glass.  Johanna var hungrig så hon käkade.

Wiliam har även fyllt hela 3 år ! :o  Fan vad fort det går. Och Tony den gammlingen blev 28 ;) ! Inte långt kvar till gubbåldern ;) tihi
 
Åh vill bara säga till er , att på Barnenshus ( iaf i söderhamn) så är det typ rea. 3 bodys för 99 kr ! :D !

Ne nu ska jag gå och pussa min underbara pojkvän och sen gå och försöka att få mitt lilla hjärta att sova. Hör hur han pratar ifrån sovrummet xD !




'



Fina tröjan han fick. Så jävla söt ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu