när man ska sova..

Så kan man absolut inte !
Så jävla irreterande -.- !

Jag har vart trött hela dan så när man väl ska sova, ja då går det inte. Åh dessutom så ska jag upp imorgon. Wiipe -.-  Aja får väl ta och väcka mannen min xD som har somnat bredvid i soffan. Så han inte får ont i ryggen imorgon x) ! haha var gamla vi lät xD !

Träffade Mattias och han pojk idag :D Riktigt roligt. Så tråkigt att va typ aldrig ses. Men som sagt jag får åka och hälsa på nått tag och se hur dom har det där nere :D ! Lite svårt att ses när man bor så lång ifrån varann :/
Iaf så var det en ganska jobbig dag. Fick reda på lite saker. Så nu blir det ännu mera sällan ja skriver här. Bara så ni vet. Men det kommer ett inlägg då och då. Lovar (: !

Nu är det en ny vecka med nya möjligheter lr vad man säger.

Har inte så mycket att berätta så nu blev det lite stopp i min hjärna :P

Ne nu ska jag gå och ge min kära son sällskap åh försöka sova lite.

Så god natt alla gullhönor (: !




Stolt mamma till en helt underbar son ♥


PUSS ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har hänt Jossan? :(

2011-08-15 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu