Glad bebis igen (:

Hej alla söta korvar (: !

Igår så tog ju som sagt Hugo 3 månaders sprutan. Det gick faktiskt bra. Men på kvällen blev det mindre bra ):
När vi hade kommit hem ifrån bvc så somna han och sov i 2 timmar. Så längre brukar han aldrig sova på dagarna. Sen så vakna han åh var på ett strålande humör ): Han var jätte ledsen , och när man gett honom alvedon så blev han så fruktansvärt borta ): ! Aja till slut så klarade vi av natten. Så idag har han sovit väldigt mycket.
Men nu e han en glad bebis igen tack och lov ♥
Var inge kul när han inte mådde nå bra, och inte var sig själv.

Men nu sover mitt lilla hjärta för vi har umgåts med min vän Marika ikväll. Riktigt roligt tycker jag.
Åh jag tror Hugo tycker att det är kul när han får se nya ansikten. För han ler så himla mkt då åh skrattar ♥
Själv blev jag så himla osocial att jag började diska när Marika lekte med Hugo. Som sagt måste ju ta tillfälle i akt xD ! haha ^^

Hugo har börjat med att , när man ska å ner och pussa honom så tar han händerna runt huvudet som om att han ska kramas. Jätte gulligt ♥

Åh på lördag är det Björn Rosenström i Bollnäs. Funderar på om jag och Johan ska på det. Så vi kan hitta på nånting han och jag. Man kan behöva det oxå. Så man inte glömmer varann i vardagen.
Men jag vet inte om jag vill. Känner hellre för att vara hemma med mitt lilla hjärta. Visst det skulle vara kul att komma ut. Men sen vet jag hur Hugo blir om han inte får vara med Mamma. Då hade vi tänkt åka dit och titta och åka hem direkt. Så jag kan hämta min hjärta.
Fast nee, det känns fel. Jag ska lämna bort honom för att jag ska få kul :/ Nee, det känns fel.
Hugo är min son och jag ska finnas där för honom ! ♥
Aja vi får se hur det blir. Kommer säkert bli så att Johan får åka själv lr att vi båda två blir hemma xD som det alltid blir när vi försöker att planera nånting xD Nån timme kan jag lämna bort honom , men sen klarar jag inte längre.
Kan inte vara utan min son ): ♥

Aja nu blev det skit långt. Så nu säger jag god natt. 
För nu ska jag och mitt stora hjärta som duschar för tillfället. Kolla på film och mysa (: ♥ ´

Jag älskar mina pojkar oerhört mycket ♥







Jag coh Johan i sommras. Tänk vad mycket som har hänt sen då ♥


PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu