Bilder ifrån leksand + sommarland (:

Här kommer det bilder ifrån leksand + sommarlaand.
Tyvärr så är det många bilder som är sena. Åh det gick inte att fixa det heller så jag hoppas att det funkar ända xD



Åke (;


Son och mor ;) ( visst har jag snygg suster xD )


Wiliam orkade inte å xD





utsikten ifrån stugan våran (:


3 små kusinerna (:


gullbröderna (:


sängarna var okej xD


mitt hjärta♥

 
Wiliam


Tror wiiliam tyckte att det var roligt


Lite av sommarlandet



Theo och Åke (:



Så här såg jag ut på kvällen, inte alls roligt !


Johanna <3


Nästan hemma (;


PUSS;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu