Stolt mamma (: !

hejsan alla gullungar (: !

Johanna var här alldeles nyss men hon skulle hem åh chatta med killen sin ;) !

Johan ligger och har huvudvärk. Och Junior ligger och pratar för fullt ♥
Han har börjat prata jätte mkt nu. Jätte gulligt. Och han ler massor ♥
Det värmer i hela kroppen när man får se det där lilla leendet utan tänder (: ♥
Åh om man inte pratar tbx blir han arg x) !
Lika när man ska sova, så får inte mamma somna förre honom för då slår man mamma i ansiktet åh börjar skrika tilla mamma börjar prata igen :P

På mornarna så brukar han ligga och prata med sig själv och sen tittar han på mig och ser att jag sover så brukar han somna om ibland. ♥
Han är liksom mä med mkt mer nu. Tkr det är jätte roligt :D ! Har liksom hänt så mkt dom senatse veckorna.
Han börjar bli en stor kille nu ♥
Och jag är världens stoltaste mamma till världens underbaraste son

Och morgon ska vi ta 3 månaders sprutan. Jag som hatar sprutor. Och jag har hört av några att bebisarna inte blir så glad efter dom tagit sprutan :( Men jag hoppas att det går bra för min lilla guldklimp ♥

Åh mina grannar håller jag på att bli tokiga på. Visst folk tkr säkert ja är löjlig nu men det SKITER JAG I !
Folk får ha hundar som skäller dagarna ut, ha fester så att fönsterna skakar, knulla så det hörs i hela lgh, grilla på balkongen, ha bilen utanför så jag inte kommer förbi med barvagnen. Men jag får fan inte ta en dusch på 10 min efter kl 22.30 för då blir det ett jävla liv och jag får inte cykla på min crosstrainer ( vilket inte händer så ofta, men det händer faktiskt) för då får vi klaomål. Jag längtar tills vi flyttar till hus. Men det är ju skit långt kvar. Så jag hoppas att det det blir bättre ! annars vet jag inte vad jag gör -.- !

sorry för det där men, jag behövde skriva av mig lite. Gått och vart irre på det där hur länge som helst nu .

Aja nu vet ni det. Så nu ska jag ta min ny badade son och lägga honom till sängs.
¨





PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu