vem är dumast , jo JAG ! -.-

Hej alla glada !
Var till skolan idag och gjorde nationella muntligt i engelska. Var sjuukt kul att komma till skoolan och träffa mina underbara klasskamrater ♥ (: Engelska snacket gick fakstiskt mycket bättre än vad jag todde. Jag kan bara jag vill ;) ! Sen tog jag 14.10 tåget hem. Var helt sluut !
Då skulle jag ta bussen ner till stan med Hanna. Och då kom bussen åh jag visste att jag inte skulle hinna om jag inte sprang. Så gissa hur dum jag var ...JO jag SPRANG -.- ! idiot man får vara då. ! Kände hur allt bara brände där nere höll nästan på att dö ! Vart sjukt rädd att den lilla skulle komma ut xD Kändes typ som så. Åh Hanna skratta bara åt mig. ( ekaking). Men vi kom ner till stan till slut iaf ! :P

Sen på tåget så var de några snorungar som tyckte att becca var lite rolig så dom härmade henne hela vägen till ockelbo typ ( lite kul var det x) )

Ne nu ska jag städa lite för Johan är nere på udden och gör nånting med Pelle tror ja x) var inte riktigt vaken när han åkte xD !

PUSS på er :*

20 dagar kvar till bf <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu