pappa Åke (: !

Go kväll alla glada :)

Nu sover min lille man så då kan man passa på att skriva lite här .
Det här inlägget är till Pappa Åke , för att han alltid har funnits där som en riktig pappa för mig. Det värmer stort.
Många undrar vfr jag kallar honom pappa åke . Och det är för att jag vill, åh för att man inte ska tro att jag menar min riktiga pappa när jag menar Åke :) ! Även min syster Caroline som är ett stort stöd.
Och jag vet att när Hugo blir äldre kommer han alltid att finnas där, som en riktig morfar.
För jag vill inte ha nå falska människor runt min son. Dom som vill vara kring honom ska vara ärliga och verkligen finnas där på riktigt. Och inte låtsas finnas där och sen springa omkring och snacka massa skit sen. Jag brydde mig inte för när det bara var jag. Men nu är det gäller Hugo så äre annat !

Så tack Åke för att du kommer med käk ibland när vi inte orkar göra mat själva x) Eller bara kommer över och håller oss sällskap det värmer och vi är väldigt tacksamma för det ! ♥

Kände bara för att skriva det (: ! ♥ 

PUSS :) !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu