Min ängel,mitt hjärta, min son Hugo (: <3

Hej alla glada :D !
Nu har jag vart dålig på att skriva igen :P Men nu är det ju så att jag har fått min efter längtade prins (: ♥

Den 19 April klockan 13.23 , fick jag min lilla ängel.
Han vägde 3446g och var 53,5 cm lång (:
Allt gick väldigt fort , ska ta och skriva om det lite senare tänkte jag (:

Så nu är jag världens lyckligaste Mamma , till världens finaste bebis :) ♥
Kan inte beskriva hur lycklig jag e :)

Så nu vet ni det och han blir redan 8 dagar idag :o sjukt vad det går fort , kändes som att det var igår jag fick honom.

Ne nu ska mitt lilla hjärta ha mat , men då vet ni varför det kanske kommer ta ganska lång tid mellan gångerna jag skriver.










Puss (: !

Kommentarer
Postat av: Kicki Bro

Åhh, söt Hugo!!! :)

2011-04-27 @ 21:15:07
Postat av: Jeanette

Vilken söt liten kille hoppas jag för träffa er snart

2011-04-28 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu