kommer nog sakna magen lite :/

ÄNTLIGEN är det april :D sjukt vad jag har längtat :) Inte låångt kvar nue. Nu är det ju min bebis månad tihi :D ! och det är 22 dagar kvar till bf ♥ Åhh vad jag längtar (: ! fast kommer nog sakna magen lite, har ju liksom haft bebisen där i 9 månader nu. Men jag får ju ha den i famnen och se den varje dah ist nu :D !  åhh sjukt vad jag längtar <3 (:

Iaf så idag händer det väl inte så mycket, Johan är försvunnen som vanligt på helg mornarna x) Han har blivit en morgon människa han :s ! Inte jag , sooover länge ja (a) Så då åker han och gör massa saker så jag får sova :D ! (a) :* 
Ikväll så ska vi till Pappa Åke och Johanna iaf och käka tacos :D ! MUMS :* 

Men nu ska jag gå åh fixa mig lite.

PUSSPÅ ER :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu