bakning (: !

Hej alla glada(:
Inte blivit så mkt skrivit på sistonde , inte vart så pigg på att göra det :/  Men tänkte göra det nu iaf (: !
Som sagt så ser det helvete ut här hemma just nu. Kartonger och saker ligger det överallt. Inte så kul men snart så kan vi flytta in sakerna i den nya lgh :D !
Och nu är det bara 6 dagar kvar tills min bebis kommer till världen :D ! Om h*n inte trivs allt för bra i magen :P
Johan är jätte förkyld , så jag får hoppas att han blir bra snart. Men han är ju som ett litet barn som har vääldigt svårt att ta det lugnt. Så han började baka när alvedonen tog bort febern för stunden. Sen blev han liggandes igen. Han e bra söt han (: Och jag har även upptäckt att han är väldigt duktig på att baka med (: ! Men inte diska riktigt dåe x) Men men dör nog inte av att ta den jag hellere. (:
så nu vet ni det (:


PUSS (: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu